Delovna praksa za učence PP 5a, PP 5b, PP 4a in PP 4b je potekala od 6. do 8. 3. 2012 od 7.20 do 12.20 ure. Na praksi je sodelovalo 22 učencev.
Na praksi so učenci morali izkazati že osvojena znanja na novih materialih. Učenci so lahko po dogovoru z učiteljem zamenjali delo in družbo v skupini, tako da je bilo med delom vedno zabavno in praksa je minila zelo hitro.
Učenci so pričeli z delom v dveh skupinah. Ena skupina je izdelovala pomladno dekoracijo, druga skupina darilo za poletne igre – sestavljanko.
1. skupina: pomladna dekoracija: MARJETICE
Učenci so izdelovali pomladno dekoracijo za okrasitev šolskega hodnika. Marjetice so sestavljene iz odpadne embalaže, ki jo je bilo potrebno barvati, lepiti, šivati, sestavljati,….
Najprej so pobarvali vse sestavne dele marjetice: venčnih listov, stebla, škatle iz katerih bo nastala sredina cveta, podlage za kasnejšo izdelavo listov, …
Nastrigli in zašili so trak za izdelavo cveta:
Izdelali so papirne kepice in jih prilepili v škatlico. Ko so to še pobarvali je nastala sredina cveta.
S spenjačem so speli venčne liste in začeli sestavljati cvet.
Nastrigli so liste in jih prilepili na steblo
Ko sestaviš cvet in steblo dobiš cvetočo marjetico…
2. skupina: SESTAVLJANKA
Učenci so izdelali sestavljanko, narejeno po lastni zamisli, in okrasili škatlo, v katero so sestavljanko na koncu pospravili.
Najprej so narisali risbico z flomastrom in jo poslikali s suhimi akvareli.
Narisali so veliko, veliko lepih risbic …
Suho risbico je bilo potrebno prelakirati…
Risbico so fotografirali in le to natisnili na nalepke. Nato so risbico z rezalnikom za papir razrezali na dvanajst koščkov.
Prazna škatla od kave nam bo služila za embalažo, kamor bomo pospravili izdelane sestavljanke. Najprej pa jih je potrebno še polepšati. Škatle so najprej kaširali s časopisnim papirjem.
Potem so kaširane škatle pobarvali z akrilnimi barvami.
Na koncu so na škatlo prilepili natisnjeno nalepko risbice in pike, ki so jih iz samolepilne tapete izdelali z luknjačem.
V izdelano škatlo so zložili sestavljanko in po treh dneh pridnega dela so že nastali prvi izdelki.
Zapisala vodja delovne prakse:
Vida Kejžar
OŠ Jela Janežiča, marec 2012