16. državno tekmovanje iz znanja računalništva za učence, ki obiskujejo program z nižjim izobrazbenim standardom, je bilo izvedeno 10. marca 2016. Dogodek je potekal na Osnovni šoli Jela Janežiča, ki je v sodelovanju z Zvezo za tehnično kulturo Slovenije tekmovanje organizirala.

Tekmovanja se je tokrat udeležilo 27 tekmovalcev iz 17 različnih šol. V kategoriji Oblikovanje besedila s programom Word je tekmovalo 16 učencev, v kategoriji Oblikovanje digitalne fotografije in izdelava Power Point predstavitve pa je sodelovalo11 tekmovalcev. Z naše šole sta se tekmovanja udeležili Klavdija Dolenc (Word) in Teja Stevanović (oblikovanje fotografije in PPT).

V tekmovalni skupini, ki se je lotila nalog v urejevalniku besedila Word, je 1. mesto dosegla Almira Ordagić (OŠ Miroslava Vilharja, Postojna).  Peter Rot (OŠ Franceta Bevka, Tolmin) je dosegel 2. mesto, s 3. mestom pa se lahko pohvali  Ajla Hadžić (CVIU Velenje).

V kategoriji Oblikovanje digitalne fotografije in PPT sta  deljeno  1. mesto zasedla Gašper Törner (CJL, Levstikov trg) in Lotti Dobnik (ii. OŠ  Žalec), 3.mesto pa je dosegel Sergej Matija (CVIU Velenje).

Učenci so se po koncu tekmovanja sproščali na kegljišču športne dvorane Poden , nakateri pa so se ob čakanju na  rezultate v šolski telovadnici družili s terapevtskimi psmi društva Ambasadorji nasmeha.

Kosilu je sledila prireditev v šolski telovadnici. Po pozdravnih besedah ravnateljice OŠ Jela Janežiča, mag. Marjete Šmid, sta zbrane nagovorila še  župan občine Škofja Loka, mag. Miha Ješe in predsednik komisije za računalništvo na Zvezi za tehnično kulturo Slovenije, dr. Borut Jurčič Zlobec. Program so s svojimi točkami oblikovali učenci 1. – 4. razreda, ki so svojo šolo orisali v Šolski himni, učenci 8. in 9. razreda pa so na svoj način z dramatizacijo in recitacijami predstavili ljubezensko tematiko, povezano s tehnologijo in slovenskimi pesniki. Za navijaško vzdušje so poskrbeli gostje, plesno-akrobatska skupina Cvetke iz OŠ Cvetka Golarja pod mentorstvom Majde Bertoncelj.

Zapisala: Nika Košmelj

(Skupno 352 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost